Alles rondom zakelijke mobiliteit snel geregeld met Reisbalans
Mobiliteitsoplossingen op maat
Zakelijke en woon-werk mobiliteit voor uw medewerkers regelen en tijd en geld besparen? Met Reisbalans regelt u dat snel, eenvoudig en helemaal online!
Reisbalans biedt een geïntegreerd systeem op maat, dat precies aansluit op de behoeften van uw medewerkers. Of zij nu reizen met eigen vervoer, openbaar vervoer of auto van de zaak. Medewerkers registreren en declareren voortaan eenvoudig al hun zakelijke mobiliteit via de Reisbalans app of portal. Daardoor krijgt u, als werkgever, alle ritten, registraties en declaraties op één plek. Zo bespaart u tijd én kosten.
De voordelen van het mobiliteitspakket
- Bespaar tijd én geld met uw administratieve verwerking
- Eén btw-factuur voor alle gebruikte mobiliteitsdiensten wat terugvorderen eenvoudig maakt
- Geen losse declaraties meer
- Alle mobiliteit geregistreerd in één systeem
- Gebruiksvriendelijke app voor medewerkers
Over Reisbalans
Zakelijke mobiliteit geregeld
Reisbalans is met bijna een kwart miljoen gebruikers en jaarlijkse verwerking van miljoenen reisbewegingen de grootste leverancier van zakelijke mobiliteitsoplossingen. Met meer dan 10 jaar ervaring in de mobiliteitsmarkt is Reisbalans een ervaren en betrouwbare dienstverlener met oplossingen voor elk mobiliteitsvraagstuk.
Misschien bent u ook geïnteresseerd in
Laat betalingsachterstanden geen bedrijfsrisico worden
Juist in onzekere tijden is een constante cashflow iets wat rust geeft voor ondernemers. Via factoring kunt u uw facturen binnen 24 uur laten uitbetalen.
Brandveiligheid: eisen vanuit verzekeraars
Als het gaat om de brandveiligheid van uw pand(en), zien we dat verzekeraars vaak minimaal deze eisen stellen...
Checklist (bedrijfs)ongeval
Onze partner Sedgwick biedt een checklist voor het geval aan een medewerker of een bezoeker op het werk een ongeval overkomt. Waar moet u aan denken? Welke informatie is belangrijk?
Checklist brandveiligheid, waar moet ik op letten?
Door uw elektrische installaties, machines en arbeidsmiddelen en de bijbehorende risico’s goed in kaart te brengen, ziet u snel hoe brandveilig uw bedrijf is en welke maatregelen u eventueel nog moet treffen.
Deskundige inspectie, helder inzicht in uw brandrisico’s
Goede brandpreventie begint bij inspectie. Een inventarisatie door AREPA Inspexx geeft u direct inzicht in alle grote en kleine risico’s.