Service & contact - Aon Zakelijk

Service en contact

Onze experts helpen u graag met informatie en advies

Heeft u een vraag, wilt u een vrijblijvend adviesgesprek, direct schade melden of heeft u onverhoopt een klacht?

U bereikt ons op verschillende manieren. Vul een formulier in of bel direct met onze adviseurs.

Stuur direct een bericht

Onze adviseurs zitten klaar om uw vragen beantwoorden.

Vul uw gegevens in en één van onze adviseurs neemt contact met u op.

Bel met onze adviseurs

Liever telefonisch contact opnemen? Onze adviseurs helpen u graag verder. We zijn bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00 uur.

Meld direct schade

Schade? Wij helpen u graag zo goed en snel mogelijk.

Wilt u een medewerker spreken, dan kunt u bellen naar 088 343 45 50. Wilt u uw schade melden via ons formulier? Ga dan naar het schadeformulier.

Dien uw klacht in

Heeft u een klacht? Wij helpen u graag zo goed mogelijk.

In het contactformulier kunt u bij het onderwerp aangeven dat het om een klacht gaat.

Vul het formulier in en wij helpen u zo snel mogelijk.

Klokkenluidersregeling

Via de Ethics Helpline kunt u een anonieme melding indienen als u een misverstand, een dreigende schending van de Aon gedragscode, schending van (interne) procedures of toepasselijke wetgeving wilt rapporteren, of als u vermoedt dat er sprake kan zijn van een schending.