Hulp bij inloggen - Mijn Aon Zakelijk

Met Mijn Aon Zakelijk heeft u duidelijk inzicht in uw verzekeringszaken. U vindt er alles overzichtelijk bij elkaar en Mijn Aon Zakelijk is heel eenvoudig in het gebruik. Heeft u toch vragen? We hebben de belangrijkste antwoorden voor u op een rijtje gezet.

Wachtwoord vergeten?

Bent u het wachtwoord voor Mijn Aon Zakelijk vergeten of wilt u deze wijzigen? Kiest dan op de inlogpagina voor ‘wachtwoord vergeten’. Vul het e-mailadres in dat u heeft gekozen als gebruikersnaam en wij sturen u direct een e-mail. Daarmee kunt u een nieuw wachtwoord kiezen.

Ontvangt u de e-mail niet?
Als u onze e-mail niet ontvangt, probeer dan het volgende:

  1. Controleer of de e-mail in de map spam of ongewenste e-mail terecht is gekomen. Treft u de e-mail daar niet aan?

  2. Misschien heeft u een typefout gemaakt bij het invullen van het e-mailadres. In dat geval kunt u het nog eens proberen. Ontvangt u de e-mail dan nog niet?

  3. Dan lossen we dit graag voor u op. Neem via het formulier contact met ons op.

Veelgestelde vragen

Met Mijn Aon Zakelijk heeft u gemakkelijk en snel inzicht in uw verzekeringszaken. Heeft u vragen? We hebben de belangrijkste vragen en antwoorden voor u op een rijtje gezet.